Нагадуємо суб’єктам господарювання,

 набрала чинності постанова КМУ від 18.02.2016 №118

«Про затвердження Порядку подання декларації про відходи та її форми»

 

Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації  звертає увагу, що 11.03.2016 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 18.02.2016 № 118 «Про затвердження Порядку подання декларації про відходи та її форми».

       Реалізація цього акта надасть можливість врегулювати та спростити процедуру подання декларації про відходи, у тому числі за рахунок запровадження функціонування електронної інформаційної системи при здійсненні дозвільних процедур у сфері поводження з відходами.

       Також зазначена постанова спрямована на виконання норм статей 18, 31 Закону України «Про відходи», що зазнали змін у зв'язку із скороченням кількості документів дозвільного характеру, які необхідно отримувати суб'єктам господарювання, діяльність яких призводить до невеликих обсягів утворення відходів (Пзув від 50 до 1000 умовних одиниць).

Декларація подається один раз на рік до 20 лютого року, що настає за звітним одночасно в паперовій та електронній формі державному адміністратору «Центр надання адміністративних послуг м. Житомир, вул. Михайлівська, 4, Житомирської  міської ради» особисто суб’єктом господарювання (керівником юридичної особи, фізичною особою-підприємцем) або уповноваженою ним особою. Уповноважена особа повинна мати документ, що підтверджує її повноваження. Державний реєстратор перевіряє документи, що посвідчують особу заявника та реєструє Декларацію про відходи.

         Реєстрація здійснюється на безоплатній основі на сайті Мінприроди:



ПОДАТИ ЕЛЕКТРОННУ ДЕКЛАЦІЮ ПРО ВІДХОДИ

 

 

За роз’ясненням Ви можете звернутися до управління екології

та природних ресурсів Житомирської ОДА: 

м. Житомир, вул. Театральна, 17/20. Тел. (0412) 220824.