ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ПАСПОРТІВ МІСЦЬ ВИДАЛЕННЯ ВІДХОДІВ (МВВ)

 

Відповідно до пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 3 серпня 1998 року № 1216 «Про затвердження Порядку ведення реєстру місць видалення відходів» щорічно паспорти місць видалення відходів (далі – МВВ) підлягають перегляду за результатами спостережень, контрольних замірів, додаткових робіт тощо і погоджуються обласними держадміністраціями.

Главою 3 Наказу Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України від 14 січня 1999 року № 12 «Про затвердження Інструкції про зміст і складання паспорта місць видалення відходів» (із змінами) визначено, що для оперативної обробки, передачі та зберігання даних паспортів МВВ на електронних носіях використовуються їх електронні версії.

Електронні версії паспортів МВВ заповнюються відповідно до зразків файлів, які опубліковано на сайті Мінприроди України за посиланням:

http://www.menr.gov.ua/garbage/5106-zrazky-elektronnykh-versii-pasportiv-mvv-reiestrovykh-kart-ouv-oouv

Власники МВВ подають електронні версії паспортів МВВ при їх затвердженні та щорічному перегляді обласним державним адміністраціям.

Отже, власник МВВ, при зверненні до управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації з проханням затвердити паспорт МВВ чи внести зміни до раніше затвердженого паспорту МВВ до звичного пакету документів на паперовому носії, повинен додати електронну версію паспорту (за вказаним вище зразком).

За додатковою інформацією щодо порядку затвердження паспортів МВВ, внесення щорічних змін та заповнення електронної версії паспорту МВВ необхідно звертатися до управління.

Контактний телефон: 0412-22-08-24, Надія Михайлівна.